Máte dotazy k Vaší objednávce?

Než nás kontaktujete, zkuste svou odpověď najít níže.

Objednávka
Doručení
Platba
Reklamace

Často kladné dotazy

Zde je několik otázek, které od Vás dostáváme nejčastěji. Pokud nevidíte svou odpověď, kontaktujte nás kdykoliv na telefonu, chatu nebo e-mailu.

Jaké jsou možnosti platby?

  • Platba online kartou: Rychle a bezpečně. Částka se nám připíše hned a nemusíte čekat na bankovní převod.
  • Bankovní převod: Lehce zdlouhavější a složitější cesta. Převod trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží na tom, kdy částku pošlete. Do platby uveďte jako variabilní symbol číslo své objednávky (najdete ho v e-mailu nebo po dokončení objednávky).
  • Dobírka: Pěkně postaru z peněženky do peněženky. Platíte hotově přímo u dopravce.
  • Osobní odběr: Předem online platební bránou GoPay nebo bankovním převodem.

Jaké způsoby dopravy k zákazníkům nejčastěji používáte?

  • Zákaznící po celé republice využivají dopravu DPD, avšak zákazníci z Prahy raději využijí naší vlastní dopravu. (TDF rozváží pouze po Praze a jejím blízkém okolí)
Nastavení soukromí
Soubory „cookies“ můžete kontrolovat nebo smazat dle uvážení. Můžete vymazat všechny soubory „cookies“ uložené ve svém počítači a většinu prohlížečů můžete nastavit tak, abyste jim znemožnili jejich ukládání.

V takovém případě ale pravděpodobně budete muset při každé návštěvě webové lokality manuálně upravovat některé nastavení a některé služby a funkce nebudou fungovat.